Subject: RE: Apteekide statistika 2024
From: "Marju Sammul" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 10:12:06 +0300

Tere, Maikki!

Jaa, kokkuvõtted on just valmis saanud. Kirja lisas on kokkuvõtted 2024.
aasta maakondlikust apteegistatistikast nii pdf- kui Exceli failina.

Parimate soovidega

Marju Sammul

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

tel 529 8086

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 26. märts 2025 16:09
To: Marju Sammul <[email-masked]>
Subject: RE: Apteekide statistika 2024

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere Marju,

ma loodan, et apteekide statistika ülevaatamine on läinud sujuvalt ning
palun, kui statistika valmib, saata see mulle nii pdf kui exceli vormis.

Aitäh ette!
Maikki

Maikki Lemetti
Müügiosakonna juhataja| Head of the sales department
P|M: +372 737 1676|+372 508 3761|E-mail: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Magnum Medical OÜ | Laagri Ärimaja | Laagri Business House
Vae 16 | Laagri | 76401 Harjumaa | Estonia
www.magnum.ee

The leading pharmaceutical wholesaler and retailer in the Baltics.

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on lubatud vaid saatja eelneval nõusolekul. Kui te
saite antud sõnumi ekslikult, palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage
materjal arvutist.
This e-mail transmission may contain confidential or legally privileged
information that is intended only for the individual or entity named in
the e-mail address. If you are not the intended recipient, you are hereby
notified that any disclosure, copying, distribution, or reliance upon the
contents of this e-mail is strictly prohibited. If you have received this
e-mail transmission in error, please reply to the sender, so that they can
arrange for proper delivery, and then please delete the message from your
computer systems.

From:        "Marju Sammul" <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
To:        "[email-masked] <mailto:[email-masked]> "
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date:        20.02.2025 18:48
Subject:        RE: Apteekide statistika 2024

  _____

Tere, Maikki!

Kuna sel korral on esimest korda aastapõhiste aruannete põhjal vaja
kokkuvõtteid teha, siis täpset kuupäeva ei oska praegu veel öelda. Kuna ka
apteekide jaoks on esitamine tavapärasest erinev, siis kontrollime
esitatud numbreid erilise hoolega. Loodame, et märtsi lõpuks saame
kokkuvõtted valmis.

Parimate soovidega,

Marju Sammul

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

tel 529 8086

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 20. veebruar 2025 16:30
To: Marju Sammul <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Apteekide statistika 2024

Tere Marju,

küsin eelinfot apteekide statistika kohta - kas seda on pigem oodata
märtsis või aprillis?
Tean, et pean seda ise alati küsima - millal oleks õige hetk küsimus Sulle
teele saata?

Tervitades
Maikki

Maikki Lemetti
Müügiosakonna juhataja| Head of the sales department
P|M: +372 737 1676|+372 508 3761|E-mail:
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Magnum Medical OÜ | Laagri Ärimaja | Laagri Business House
Vae 16 | Laagri | 76401 Harjumaa | Estonia
www.magnum.ee

The leading pharmaceutical wholesaler and retailer in the Baltics.

Edastatud informatsioon on mõeldud ainult sellele era- või juriidilisele
isikule, kellele see on adresseeritud ning võib sisaldada
konfidentsiaalset ja/või salastatud materjali. Selle informatsiooni
läbilugemine, taasedastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või
tegutsemine sellest tulenevalt teiste era- või juriidiliste isikute poolt
kui eeldatav saaja, on lubatud vaid saatja eelneval nõusolekul. Kui te
saite antud sõnumi ekslikult, palun võtke ühendust saatjaga ning kustutage
materjal arvutist.
This e-mail transmission may contain confidential or legally privileged
information that is intended only for the individual or entity named in
the e-mail address. If you are not the intended recipient, you are hereby
notified that any disclosure, copying, distribution, or reliance upon the
contents of this e-mail is strictly prohibited. If you have received this
e-mail transmission in error, please reply to the sender, so that they can
arrange for proper delivery, and then please delete the message from your
computer systems.